Investiții în infrastructură: Drumul expres Satu Mare – Oar și modernizarea infrastructurii feroviare pe lotul 3 al liniei de cale ferată Timișoara Est – Ronaț Triaj

0
73
Drumul expres Satu Mare – Oar. Foto Facebook CNAIR

Consiliul Tehnico – Economic al CNAIR a avizat Studiul de Fezabilitate pentru proiectul “Drum Expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) – Oar (Granița Româno – Ungară – Drum Expres M49 Ungaria)”.

De asemenea, a fost obținut și Acordul de Mediu necesar realizării acestui important obiectiv. Prestatorul va elabora documentația pentru obținerea autorizației de construcție și a Proiectului Tehnic.

Lungimea totală a traseului este de 14,862 km formată din 10,831 km drum expres + 4,031 km drum de legătură.

Viteza de proiectare pentru drumul expres este de 120 km/h, iar viteza de proiectare pentru bretelele nodurilor rutiere este de 60 km/h.

Proiectul prevede realizarea a două noduri rutiere, 7 pasaje (3 superioare și 4 inferioare), 54 de podețe, două spații de servicii și un Centru de Întreținere și Coordonare.

Cu privire la modernizarea infrastructurii feroviare pe lotul 3 al liniei de cale ferată Timișoara Est – Ronaț Triaj au fost desemnați câștigătorii licitației. După semnarea contractului, Asocierea de constructori italieni desemnată câștigătoare are la dispoziție 1,4 miliarde de lei (fără TVA) și 42 de luni pentru a finaliza proiectarea și execuția lucrărilor.

După finalizarea acestui contract, finanțat prin PNRR, trenurile vor putea circula cu viteze de până la 160 km/h pe linia CF Caransebeș – Timișoara – Arad (lotul 3).

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.