British Airways, amendată de Guvernul SUA cu 1,1 milioane de dolari. Peste 1.200 de plângeri cu privire la companie

0
12

British Airways, una dintre cele mai mari companii aeriene din lume, a fost amendată cu 1,1 milioane de dolari de către Departamentul american al Transporturilor pentru că nu a oferit rambursări în timp util pasagerilor pentru zborurile anulate în timpul pandemiei COVID-19. Acesta a primit peste 1.200 de plângeri cu privire la companie, precizează Reuters.

Departamentul a afirmat că, în perioada martie-noiembrie 2020, site-ul companiei i-a îndrumat pe pasageri să contacteze compania telefonic pentru a discuta opțiunile de rambursare, inclusiv pentru zborurile anulate sau semnificativ modificate.

Dar, consumatorii au avut dificultăți în a intra în contact cu serviciul pentru clienți al companiei, din cauza problemelor funcționale ale liniilor telefonice. În plus, nu exista posibilitatea de a solicita o rambursare prin intermediul site-ului companiei.

Departamentul a adăugat că, în aceeași perioadă, informațiile eronate de pe site-ul companiei au făcut ca pasagerii să solicite vouchere de călătorie în loc de rambursări. Pe lângă cele 1.200 de plângeri primite de departament, British Airways a primit și mii de alte plângeri și cereri de rambursare direct de la consumatori.

Guvernul american a afirmat că aceste probleme „au provocat provocări semnificative și întârzieri în ceea ce privește primirea de către mii de consumatori a rambursărilor solicitate”, și speră că amenda va fi un „factor puternic de descurajare a unor viitoare practici ilegale similare”.

Totuși, British Airways va fi creditată cu 550.000 de dolari din amenda, deoarece a plătit deja peste 40 de milioane de dolari în rambursări către clienții cu bilete nerambursabile în 2020 și 2021.

Compania a declarat că regretă că „la apogeul pandemiei fără precedent – când, din păcate, am fost forțați să anulăm mii de zboruri și să închidem unele centre de apeluri din cauza restricțiilor guvernamentale – clienții noștri au experimentat timpi de așteptare puțin mai lungi pentru a ajunge la echipele de servicii pentru clienți.

În această perioadă, am acționat în mod legal în orice moment și am oferit clienților flexibilitatea de a reprograma călătoria pe alte date sau de a solicita o rambursare în cazul în care zborurile lor au fost anulate.”

British Airways a afirmat că a emis peste cinci milioane de rambursări de la începutul pandemiei.

British Airways, amendată de Guvernul SUA cu 1,1 milioane de dolari. Peste 1.200 de plângeri cu privire la companie
British Airways, amendată de Guvernul SUA cu 1,1 milioane de dolari. Peste 1.200 de plângeri cu privire la companie

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.