Zbor întârziat sau anulat? Mesajul lansat de Wizz Air pentru clienți după ultimele probleme

0
32
Zbor întârziat sau anulat Mesajul lansat de Wizz Air pentru clienți după ultimele probleme. Foto: Tw/@Rob_Kimbell
Zbor întârziat sau anulat Mesajul lansat de Wizz Air pentru clienți după ultimele probleme. Foto: Tw/@Rob_Kimbell

Operatorul aerian low-cost, Wizz Air, a oferit clarificări, despre drepturile pasagerilor atunci când zborurile sunt întârziate sau anulate, după ce în ultima perioadă compania a avut mai multe zboruri afectate de aceste probleme.

Reprezentanții companiei au subliniat că pasagerii au dreptul la vouchere pentru apă și alimente în cazul întârzierilor care durează mai mult de două ore, iar atunci când întârzierea depășește cinci ore, pasagerii pot solicita reprogramarea zborului sau rambursarea biletului.

Wizz Air a menționat că în cazul zborurilor anulate sau redirecționate, asigură cazarea pasagerilor într-un hotel, inclusiv transferul între aeroport și hotel. De asemenea, compania se angajează să îi asiste pe pasageri în așteptare, prin intermediul call center-ului, pentru reprogramarea zborurilor sau returnarea integrală a biletului sub formă de credit WIZZ sau rambursare în bani.

Zbor întârziat sau anulat? Mesajul lansat de Wizz Air pentru clienți după ultimele probleme. Foto: Tw/@nexta_tv
Zbor întârziat sau anulat? Mesajul lansat de Wizz Air pentru clienți după ultimele probleme. Foto: Tw/@nexta_tv

Informațiile despre zbor, inclusiv schimbări sau anulări, sunt transmise pasagerilor prin intermediul aplicației mobile a companiei, prin SMS sau e-mail, dar și de către agenții de handling din aeroportul responsabil de zborul respectiv.

”Prioritatea companiei este siguranța pasagerilor, a echipajelor și a aeronavelor sale”, se afirmă în comunicatul companiei. Wizz Air a sfătuit pasagerii să rezerve bilete direct prin companie pentru a beneficia de informații în timp util despre orice schimbare posibilă și soluții self-service rapide disponibile non-stop.

Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, a subliniat că dacă este vorba de zboruri anulate de companii care nu își desfășoară activitatea comercială pe teritoriul României, Autoritatea este legată de mâini și picioare și nu are altă cale decât notificarea prin Centrul European al Consumatorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.