Novak Djokovic, protagonistul unei noi campanii publicitare

0
60
RECLAMĂevomag.ro

Tenismenul Novak Djokovic – Nr. 1 mondial în clasamentul ATP, câștigător al turneului French Open în 2016 și ambasadorul Mărcii Peugeot – este protagonistul principal al campaniei publicitare pentru noul 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED.

Dotat cu tracțiune integrală, tehnologia Plug-in Hybrid și o putere de 360 CP, 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED asociază performanța de top și tehnologia cu emisii reduse (46g de CO2 pe kilometru, protocolul WLTP), calități ce l-au sedus pe Novak Djokovic, preocupat de protejarea mediului înconjurător. Excelența, Alura și Emoția sunt valorile mărcii PEUGEOT, în care campionul Novak Djokovic se recunoaște. Ambasadorul Mărcii PEUGEOT a ocupat primul loc în clasamentul ATP timp de 322 de săptămâni – un record istoric ce continuă și în prezent.

Cu o istorie bogată, o strategie ambițioasă privind electrificarea și conceptul ‘Power of Choice’ ce oferă clienților posibilitatea de a alege dintre diferite tipuri de motorizări, Marca PEUGEOT se dedică în continuare tranziției energetice. 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED confirmă acest lucru și introduce conceptul de Neo-Performanță, o performanță înaltă cu impact minim asupra mediului înconjurător.

„Pentru Marca PEUGEOT, Neo-Performanța înseamnă autoturisme sport nepoluante, alianța perfectă între spiritul sportiv și tehnologia electrificată, cu emisii reduse de CO2. Lider mondial al tenisului, preocupat de protecția mediului înconjurător, Novak Djokovic este ambasadorul ideal al Noului 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Acest mesaj este transmis și de către noua campanie a Mărcii, ale cărei cuvinte cheie sunt performanța de top și responsabilitatea față de mediu” – afirmă Linda Jackson, Director General Marca PEUGEOT.

„Sunt onorat să am Marca PEUGEOT pe tricoul meu și sunt încântat că am avut privilegiul de a fi printre primele persoane care au urcat la bordul modelului 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Ca sportiv și ca cetățean responsabil dornic să protejeze mediul, susțin cu plăcere și convingere strategia de electrificare a mărcii PEUGEOT. Apreciez în special faptul că marca PEUGEOT asigură mobilitatea jucătorilor de la Roland Garros cu o flotă de vehicule 100% electrificate“ – Novak Djokovic.

Tema campaniei publicitare pentru 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED este liniștea asociată cu înalta performanță. Aceasta arată că, datorită tehnologiei electrice, cel mai puternic vehicul de serie din istoria mărcii PEUGEOT poate să ofere o performanță ecologică în materie de zgomot și emisii. Este o paralelă naturală cu Novak Djokovic, cunoscut pentru faptul că înainte de a performa pe teren acesta solicită mereu un moment de liniște.

Campania ce-i are ca protagoniști pe Novak Djokovic și 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED a fost filmată la Belgrad pe 26 aprilie, în deschiderea Turneului Roland Garros.

DESPRE PEUGEOT

PEUGEOT îmbină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1.200 000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT inaugurează o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii. Pe lângă gama completă de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, PEUGEOT a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 PEUGEOT Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.

Sursa: Peugeot Romania

Știre propusă de Auto Tivoli – dealer Peugeot în județul Vrancea. Adresa show-room: Focșani, Calea Munteniei nr. 11. Website: www.autotivoli.ro, Tel.: 0237/235.500 int 133, fb.com/AutoTivoliFocsani.

RECLAMĂcartepedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here