Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat câte „6.000-7.000 de euro”

0
96
Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”. Foto: FB
Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”. Foto: FB

Participarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) la Săptămâna Verde de la Berlin a generat critici aspre în contextul cheltuirii excesive de fonduri publice pentru un stand cu rezultate sub așteptări.

Contrastul dintre investiția considerabilă a MADR și cheltuielile reduse ale producătorilor privați români evidențiază deficiențele sistemului de promovare și administrare a resurselor, precizează Libertatea.

Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”. Foto: FB
Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”. Foto: FB

Ministerul Agriculturii a alocat suma de 64.000 de euro pentru participarea la târg, în timp ce producătorii privați români au cheltuit doar între 6.000 și 7.000 de euro pentru standurile lor individuale. Această discrepanță semnificativă ridică întrebări cu privire la eficiența și gestionarea responsabilă a fondurilor publice.

Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”. Foto: FB
Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”. Foto: FB

Standul oficial al României la eveniment a fost criticat pentru lipsa de atractivitate și de interactivitate. Descrierile arată că acesta a fost doar o vitrină statică, fără activități de promovare sau degustare, în contrast puternic cu prezența dinamică și atrăgătoare a altor țări.

Ministerul Agriculturii nu a furnizat detalii despre modul în care au fost cheltuiți cei 64.000 de euro alocați pentru participare. Această lipsă de transparență alimentează suspiciuni cu privire la gestionarea inadecvată a banilor publici și necesită clarificări din partea autorităților competente.

Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”. Foto: FB
Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”. Foto: FB

Cheltuirea excesivă a Ministerului Agriculturii pentru participarea la Săptămâna Verde de la Berlin, fără rezultatele așteptate și fără transparență în utilizarea fondurilor, ridică serioase întrebări cu privire la modul în care sunt gestionate resursele publice în promovarea produselor agricole românești.

Această situație subliniază necesitatea unei revizuiri a strategiilor de participare la evenimente internaționale și de administrare a bugetului în conformitate cu obiectivele și standardele de eficiență și responsabilitate.

Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”
Ministerului Agriculturii, peste 60.000 de euro pentru o vitrină la târgul internațional din Berlin. Ceilalți producători români au dat doar câte „6.000-7.000 de euro”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.