Administrația Națională Apele Române (ANAR): Controverse legate de angajări, aproximativ 3 șoferi la un inspector care merge pe teren

0
32

Administrația Națională Apele Române (ANAR) a dezvăluit că, în cadrul instituției, există un raport de aproximativ 3 șoferi pentru fiecare inspector care efectuează activități pe teren. Aceste date au fost furnizate în urma unei solicitări făcute de G4Media.

Potrivit informațiilor oferite, ANAR are în total 8721 de angajați în întreaga țară. Dintre aceștia, aproximativ 144 de persoane desfășoară activități pe teren în calitate de inspectori. Cu toate acestea, în cadrul ANAR lucrează 447 de șoferi, ceea ce înseamnă că, în medie, fiecare inspector de teren este susținut de aproximativ 3 șoferi.

În funcție de administrația bazinală de apă (ABA) la care sunt afectați, situația variază. De exemplu, la ABA Prut-Bârlad, ABA Buzău-Ialomița și ABA Jiu, există câte 5 șoferi pentru fiecare inspector care desfășoară activități pe teren. În alte cazuri, precum ABA Crișuri și ABA Olt, există câte 3 șoferi pentru fiecare inspector de teren.

Aceste date au stârnit discuții și critici, deoarece au generat întrebări cu privire la eficiența utilizării resurselor în cadrul ANAR. În plus, a existat și o situație în care o stradă din Constanța a fost rezervată exclusiv pentru mașinile și angajații instituțiilor publice, iar singura instituție care a ocupat în mod constant aceste locuri a fost Apele Dobrogea-Litoral (ABADL).

Această situație ridică semne de întrebare cu privire la utilizarea spațiului public și alocarea locurilor de parcare pentru instituțiile publice. Agenția Națională Apele Române este una dintre cele mai importante instituții din România, având rolul de a gestiona și monitoriza resursele de apă din țară.

Administrația Națională Apele Române (ANAR): Controverse legate de angajări, aproximativ 3 șoferi la un inspector care merge pe teren
Administrația Națională Apele Române (ANAR): Controverse legate de angajări, aproximativ 3 șoferi la un inspector care merge pe teren

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.