
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) informează cetățenii români care întâmpină probleme cu compania aeriană Wizz Air că acestea pot fi adresate prin intermediul Centrului European al Consumatorilor România.
Acest centru, al cărui site este https://eccromania.ro/, este pus la dispoziția consumatorilor români de către Uniunea Europeană pentru a ajuta la rezolvarea problemelor și la recuperarea prejudiciilor cauzate de companiile din alte state europene.
MEAT subliniază că Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) nu poate interveni în acest caz și nu poate aplica amenzi, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România.
Însă, Centrul European al Consumatorilor România poate fi contactat de către cetățenii români atunci când:
- întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european;
- vor să știe ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat european;
- vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei.
Îndemnul MEAT vine în contextul în care numeroși pasageri au semnalat probleme cu Wizz Air, care include întârzieri, anulări și servicii insatisfăcătoare. Prin îndrumarea cetățenilor către Centrul European al Consumatorilor România, MEAT speră să faciliteze rezolvarea acestor probleme și să asigure că drepturile pasagerilor sunt respectate.
Dacă vă confruntați cu probleme similare, nu ezitați să utilizați acest serviciu pus la dispoziție de Uniunea Europeană pentru a face o plângere sau pentru a obține mai multe informații despre drepturile dvs. ca consumator în Europa.
