
În lumina evenimentelor recente de la stația MOL din Roman, unde mai mulți șoferi au raportat că au alimentat cu apă în loc de combustibil, autoritățile locale au decis să intervină.
Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Neamț a anunțat inițierea unei investigații amănunțite pentru a lămuri incidentul, scrie ProTv.
Vlad Ciurea, reprezentantul CJPC Neamț, a subliniat seriozitatea cu care autoritățile abordează acest incident, în care s-a alimentat cu apă amestecată cu carburanți, promițând transparentă și asigurând că măsurile corective adecvate vor fi implementate.
„Dorim să stabilim cu precizie circumstanțele care au condus la această situație și să oferim garanția că asemenea incidente nu se vor mai repeta în viitor”, a adăugat acesta.
Conform declarațiilor companiei MOL România, incidentul a fost cauzat de o „intervenție programată de calibrare a rezervorului”.
Compania și-a exprimat regretul pentru situația creată și a subliniat promptitudinea cu care a acționat pentru remedierea acesteia. În plus, MOL România a oferit asigurări că este în legătură directă cu clienții afectați și analizează măsurile de compensare adecvate pentru fiecare caz.
Întrebările rămân: Cum a fost posibil ca un astfel de incident să se producă? Care sunt garanțiile că acesta este un caz izolat? Și, cel mai important, ce măsuri preventive vor fi adoptate pentru a preveni asemenea incidente în viitor?
În timp ce autoritățile și compania lucrează la lămurirea situației și stabilirea măsurilor corective, consumatorii așteaptă răspunsuri concrete. Acestea nu vor doar compensații pentru prejudiciul suferit, ci și încrederea că se pot baza pe calitatea și siguranța serviciilor de alimentare.
Incidentul de la Roman reamintește cât de crucială este monitorizarea constantă și menținerea standardelor ridicate în domeniul distribuției de carburanți.
