Reprezentanții companiei TAROM au anunțat crearea unei adrese de e-mail dedicate unde călătorii afectați de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile și documentele necesare pentru a obține despăgubiri, transmite News.ro.
Compania TAROM s-a confruntat cu o situație fără precedent pe 8 iulie, când numeroase zboruri au fost anulate ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Această situație, independentă de voința și acțiunile companiei, a afectat numeroși pasageri. TAROM a oferit alternative pentru călători și echipa de asistență este în contact direct cu aceștia pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile.
Pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectați, TAROM a creat o adresă de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. Pasagerii pot trimite cererile și documentele necesare pentru obținerea despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.
Pasagerii afectați trebuie să transmită următoarele informații:
- Nume și prenume pasager
- Număr de zbor
- Copia biletelor de călătorie și codul rezervării
- Dovada plății pentru cheltuieli suplimentare (dacă este cazul) privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport
- Modalitatea de compensare preferată (bani/voucher electronic)
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziționarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate de TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care optează pentru plata compensației în bani, este necesar să transmită următoarele date bancare:
- Nume și prenume beneficiar cont
- Denumirea băncii
- Sucursala
- Adresa băncii
- IBAN
- Cod SWIFT/BIC
- Monedă cont
Compania TAROM își cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat și depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situație îl are asupra planurilor lor de călătorie. Pentru informații suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe adresele de e-mail: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro.
TAROM a anunțat marți dimineață că a ajuns la un acord cu reprezentanții personalului navigant pentru derularea operațiunilor în regim normal, după ce luni zeci de curse au fost anulate din cauza „indisponibilității temporare a membrilor echipajului”.
Pentru mai multe detalii și actualizări, urmăriți comunicările oficiale ale TAROM.
